prikaz prve stranice dokumenta Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje

Kosi, Goran
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kosi, G. (2016). Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Kosi, Goran. "Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Kosi, Goran. "Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Kosi, G. (2016). 'Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Kosi G. Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

G. Kosi, "Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.