Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje

Goran Kosi (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Kosi, G. (2016). Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Kosi, Goran. "Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Kosi, Goran. "Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Kosi, G. (2016). 'Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

Kosi G. Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830

G. Kosi, "Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:745830