Bodon, K. (2019). Značaj hotelskih lanaca za razvoj hrvatskoga turizma (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:697294
Bodon, Katarina. "Značaj hotelskih lanaca za razvoj hrvatskoga turizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:697294
Bodon, Katarina. "Značaj hotelskih lanaca za razvoj hrvatskoga turizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:697294
Bodon, K. (2019). 'Značaj hotelskih lanaca za razvoj hrvatskoga turizma', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:697294
Bodon K. Značaj hotelskih lanaca za razvoj hrvatskoga turizma [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:697294
K. Bodon, "Značaj hotelskih lanaca za razvoj hrvatskoga turizma", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:697294