Haramina, L. (2019). Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098
Haramina, Laura. "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098
Haramina, Laura. "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098
Haramina, L. (2019). 'Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098
Haramina L. Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098
L. Haramina, "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098