Miškić, M. (2019). Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
Miškić, Mateja. "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
Miškić, Mateja. "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
Miškić, M. (2019). 'Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
Miškić M. Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
M. Miškić, "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583