Nekić, A. (2019). Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
Nekić, Ana. "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
Nekić, Ana. "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
Nekić, A. (2019). 'Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
Nekić A. Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
A. Nekić, "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397