prikaz prve stranice dokumenta Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije

Ban, Matea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ban, M. (2019). Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Ban, Matea. "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Ban, Matea. "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Ban, M. (2019). 'Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Ban M. Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 30.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

M. Ban, "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.