Bačić, P. (2019). Upravljanje odnosima s gostima u uvjetima online pritužbi (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:495385
Bačić, Petra. "Upravljanje odnosima s gostima u uvjetima online pritužbi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:495385
Bačić, Petra. "Upravljanje odnosima s gostima u uvjetima online pritužbi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:495385
Bačić, P. (2019). 'Upravljanje odnosima s gostima u uvjetima online pritužbi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:495385
Bačić P. Upravljanje odnosima s gostima u uvjetima online pritužbi [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:495385
P. Bačić, "Upravljanje odnosima s gostima u uvjetima online pritužbi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:495385