Čirko, L. (2019). Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595
Čirko, Lucija. "Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595
Čirko, Lucija. "Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595
Čirko, L. (2019). 'Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595
Čirko L. Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595
L. Čirko, "Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595