Rojc, B. (2019). Sinergija sporta i turizma u marketinškim aktivnostima (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:747448
Rojc, Bruno. "Sinergija sporta i turizma u marketinškim aktivnostima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:747448
Rojc, Bruno. "Sinergija sporta i turizma u marketinškim aktivnostima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:747448
Rojc, B. (2019). 'Sinergija sporta i turizma u marketinškim aktivnostima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:747448
Rojc B. Sinergija sporta i turizma u marketinškim aktivnostima [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:747448
B. Rojc, "Sinergija sporta i turizma u marketinškim aktivnostima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:747448