Stažnik, S. (2019). Uloga interneta i ekstraneta u suvremenom poslovanju turističke agencije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:660254
Stažnik, Sara. "Uloga interneta i ekstraneta u suvremenom poslovanju turističke agencije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:660254
Stažnik, Sara. "Uloga interneta i ekstraneta u suvremenom poslovanju turističke agencije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:660254
Stažnik, S. (2019). 'Uloga interneta i ekstraneta u suvremenom poslovanju turističke agencije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:660254
Stažnik S. Uloga interneta i ekstraneta u suvremenom poslovanju turističke agencije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:660254
S. Stažnik, "Uloga interneta i ekstraneta u suvremenom poslovanju turističke agencije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:660254