Grbavac, M. (2019). Utjecaj marketing koncepta na suvremeno poslovanje hotela (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314482
Grbavac, Marija. "Utjecaj marketing koncepta na suvremeno poslovanje hotela." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314482
Grbavac, Marija. "Utjecaj marketing koncepta na suvremeno poslovanje hotela." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314482
Grbavac, M. (2019). 'Utjecaj marketing koncepta na suvremeno poslovanje hotela', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314482
Grbavac M. Utjecaj marketing koncepta na suvremeno poslovanje hotela [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 24.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314482
M. Grbavac, "Utjecaj marketing koncepta na suvremeno poslovanje hotela", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314482