Horvat, M. (2019). Model poslovne inteligencije u funkciji konkurentnosti turističke agencije Speranza d. o. o. (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:041447
Horvat, Matija. "Model poslovne inteligencije u funkciji konkurentnosti turističke agencije Speranza d. o. o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:041447
Horvat, Matija. "Model poslovne inteligencije u funkciji konkurentnosti turističke agencije Speranza d. o. o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:041447
Horvat, M. (2019). 'Model poslovne inteligencije u funkciji konkurentnosti turističke agencije Speranza d. o. o.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:041447
Horvat M. Model poslovne inteligencije u funkciji konkurentnosti turističke agencije Speranza d. o. o. [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:041447
M. Horvat, "Model poslovne inteligencije u funkciji konkurentnosti turističke agencije Speranza d. o. o.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:041447