prikaz prve stranice dokumenta Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu

Modruš, Ivana (2019)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Modruš, I. (2019). Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:412491

Modruš, Ivana. "Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:412491

Modruš, Ivana. "Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:412491

Modruš, I. (2019). 'Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:412491

Modruš I. Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 07.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:412491

I. Modruš, "Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:412491

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.