Matejčić, A. (2019). Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810333
Matejčić, Angela. "Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810333
Matejčić, Angela. "Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810333
Matejčić, A. (2019). 'Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810333
Matejčić A. Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810333
A. Matejčić, "Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810333