Donadić, B. (2019). Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836
Donadić, Bartol. "Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836
Donadić, Bartol. "Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836
Donadić, B. (2019). 'Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836
Donadić B. Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836
B. Donadić, "Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836