prikaz prve stranice dokumenta Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije

Dedić, Pacp
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Dedić, P. (2020). Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:110751

Dedić, Pacp. "Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:110751

Dedić, Pacp. "Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:110751

Dedić, P. (2020). 'Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:110751

Dedić P. Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:110751

P. Dedić, "Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:110751

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.