Sovulj, M. (2016). Menadžment ponude vina, čimbenik turističke potrošnje (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:700473
Sovulj, Matija. "Menadžment ponude vina, čimbenik turističke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:700473
Sovulj, Matija. "Menadžment ponude vina, čimbenik turističke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:700473
Sovulj, M. (2016). 'Menadžment ponude vina, čimbenik turističke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:700473
Sovulj M. Menadžment ponude vina, čimbenik turističke potrošnje [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:700473
M. Sovulj, "Menadžment ponude vina, čimbenik turističke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:700473