Lumezhi, M. (2020). Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336
Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336
Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336
Lumezhi, M. (2020). 'Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336
Lumezhi M. Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336
M. Lumezhi, "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336