prikaz prve stranice dokumenta Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica

Lumezhi, Martina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Lumezhi, M. (2020). Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, M. (2020). 'Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi M. Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

M. Lumezhi, "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.