Maltarić, L. (2020). Strategija ulaska poduzeća kozmetičke industije na turističko tržište - primjer poduzeća L' Erbolario (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:251400
Maltarić, Lea. "Strategija ulaska poduzeća kozmetičke industije na turističko tržište - primjer poduzeća L' Erbolario." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:251400
Maltarić, Lea. "Strategija ulaska poduzeća kozmetičke industije na turističko tržište - primjer poduzeća L' Erbolario." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:251400
Maltarić, L. (2020). 'Strategija ulaska poduzeća kozmetičke industije na turističko tržište - primjer poduzeća L' Erbolario', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:251400
Maltarić L. Strategija ulaska poduzeća kozmetičke industije na turističko tržište - primjer poduzeća L' Erbolario [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:251400
L. Maltarić, "Strategija ulaska poduzeća kozmetičke industije na turističko tržište - primjer poduzeća L' Erbolario", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:251400