Pereković, S. (2020). Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
Pereković, Sara. "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
Pereković, Sara. "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
Pereković, S. (2020). 'Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
Pereković S. Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
S. Pereković, "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253