Gašparović, S. (2020). Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095
Gašparović, Sven. "Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095
Gašparović, Sven. "Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095
Gašparović, S. (2020). 'Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095
Gašparović S. Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095
S. Gašparović, "Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095