Dolić, A. (2020). Primjena marketinškoga miksa u poslovanju Hotela Boškinac (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854349
Dolić, Ana. "Primjena marketinškoga miksa u poslovanju Hotela Boškinac." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854349
Dolić, Ana. "Primjena marketinškoga miksa u poslovanju Hotela Boškinac." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854349
Dolić, A. (2020). 'Primjena marketinškoga miksa u poslovanju Hotela Boškinac', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854349
Dolić A. Primjena marketinškoga miksa u poslovanju Hotela Boškinac [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854349
A. Dolić, "Primjena marketinškoga miksa u poslovanju Hotela Boškinac", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854349