Terzić, A. (2020). Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743
Terzić, Aida. "Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743
Terzić, Aida. "Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743
Terzić, A. (2020). 'Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743
Terzić A. Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743
A. Terzić, "Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743