Lihter, T. (2020). Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720
Lihter, Tea. "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720
Lihter, Tea. "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720
Lihter, T. (2020). 'Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720
Lihter T. Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720
T. Lihter, "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720