Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske

Lihter, Tea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Lihter, T. (2020). Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Lihter, Tea. "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Lihter, Tea. "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Lihter, T. (2020). 'Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Lihter T. Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

T. Lihter, "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.