Barun, K. (2020). Značaj menadžmenta kvalitete u zdravstvenom turizmu Hrvatske (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:690732
Barun, Karlo. "Značaj menadžmenta kvalitete u zdravstvenom turizmu Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:690732
Barun, Karlo. "Značaj menadžmenta kvalitete u zdravstvenom turizmu Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:690732
Barun, K. (2020). 'Značaj menadžmenta kvalitete u zdravstvenom turizmu Hrvatske', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:690732
Barun K. Značaj menadžmenta kvalitete u zdravstvenom turizmu Hrvatske [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:690732
K. Barun, "Značaj menadžmenta kvalitete u zdravstvenom turizmu Hrvatske", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:690732