Novaković, M. (2020). Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:858922
Novaković, Morana. "Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:858922
Novaković, Morana. "Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:858922
Novaković, M. (2020). 'Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:858922
Novaković M. Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:858922
M. Novaković, "Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:858922