Radulović, M. (2020). Učinci globalnih hotelskih brendova (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899
Radulović, Maja. "Učinci globalnih hotelskih brendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899
Radulović, Maja. "Učinci globalnih hotelskih brendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899
Radulović, M. (2020). 'Učinci globalnih hotelskih brendova', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899
Radulović M. Učinci globalnih hotelskih brendova [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899
M. Radulović, "Učinci globalnih hotelskih brendova", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899