Sušanj, S. (2020). Manifestacijski turizam u ulozi brendiranja Istarske županije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:584010
Sušanj, Sara. "Manifestacijski turizam u ulozi brendiranja Istarske županije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:584010
Sušanj, Sara. "Manifestacijski turizam u ulozi brendiranja Istarske županije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:584010
Sušanj, S. (2020). 'Manifestacijski turizam u ulozi brendiranja Istarske županije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:584010
Sušanj S. Manifestacijski turizam u ulozi brendiranja Istarske županije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:584010
S. Sušanj, "Manifestacijski turizam u ulozi brendiranja Istarske županije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:584010