prikaz prve stranice dokumenta Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom  poslovanju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom poslovanju

Duspara, Anna
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Duspara, A. (2020). Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom poslovanju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328

Duspara, Anna. "Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328

Duspara, Anna. "Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328

Duspara, A. (2020). 'Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom poslovanju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328

Duspara A. Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom poslovanju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328

A. Duspara, "Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom poslovanju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.