Kurtanjek, D. (2020). Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog
objekta (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329
Kurtanjek, Dinka. "Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog
objekta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329
Kurtanjek, Dinka. "Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog
objekta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329
Kurtanjek, D. (2020). 'Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog
objekta', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329
Kurtanjek D. Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog
objekta [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329
D. Kurtanjek, "Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog
objekta", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329