Golomejić, K. (2020). Enogastronomska obilježja Dalmacije u
formiranju turističkoga brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348
Golomejić, Kristijan. "Enogastronomska obilježja Dalmacije u
formiranju turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348
Golomejić, Kristijan. "Enogastronomska obilježja Dalmacije u
formiranju turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348
Golomejić, K. (2020). 'Enogastronomska obilježja Dalmacije u
formiranju turističkoga brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348
Golomejić K. Enogastronomska obilježja Dalmacije u
formiranju turističkoga brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 24.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348
K. Golomejić, "Enogastronomska obilježja Dalmacije u
formiranju turističkoga brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348