Miškić, M. (2020). Brendiranje u hotelijerstvu na primjeru Hotela Sheraton Zagreb (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:748932
Miškić, Monika. "Brendiranje u hotelijerstvu na primjeru Hotela Sheraton Zagreb." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:748932
Miškić, Monika. "Brendiranje u hotelijerstvu na primjeru Hotela Sheraton Zagreb." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:748932
Miškić, M. (2020). 'Brendiranje u hotelijerstvu na primjeru Hotela Sheraton Zagreb', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:748932
Miškić M. Brendiranje u hotelijerstvu na primjeru Hotela Sheraton Zagreb [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:748932
M. Miškić, "Brendiranje u hotelijerstvu na primjeru Hotela Sheraton Zagreb", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:748932