Hrček, D. (2020). Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja
brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508
Hrček, Dijana. "Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja
brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508
Hrček, Dijana. "Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja
brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508
Hrček, D. (2020). 'Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja
brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508
Hrček D. Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja
brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508
D. Hrček, "Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja
brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508