prikaz prve stranice dokumenta Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja  brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja brenda

Hrček, Dijana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Hrček, D. (2020). Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508

Hrček, Dijana. "Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508

Hrček, Dijana. "Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508

Hrček, D. (2020). 'Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508

Hrček D. Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 30.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508

D. Hrček, "Enogastronomska obilježja Hrvatskoga zagorja u funkciji stvaranja brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:804508

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.