Pavelić, A. (2021). Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:895346
Pavelić, Ana. "Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:895346
Pavelić, Ana. "Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:895346
Pavelić, A. (2021). 'Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:895346
Pavelić A. Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:895346
A. Pavelić, "Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:895346