Filipović, A. (2021). Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
Filipović, Anamaria. "Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
Filipović, Anamaria. "Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
Filipović, A. (2021). 'Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
Filipović A. Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
A. Filipović, "Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451