Šakić, A. (2021). Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447796
Šakić, Ante. "Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447796
Šakić, Ante. "Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447796
Šakić, A. (2021). 'Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447796
Šakić A. Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447796
A. Šakić, "Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447796