prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog

Juran, Andrija Leon
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Juran, A. L. (2021). Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038

Juran, Andrija Leon. "Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038

Juran, Andrija Leon. "Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038

Juran, A. L. (2021). 'Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038

Juran AL. Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 25.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038

A. L. Juran, "Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.