Juran, A. L. (2021). Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038
Juran, Andrija Leon. "Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038
Juran, Andrija Leon. "Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038
Juran, A. L. (2021). 'Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038
Juran AL. Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 19.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038
A. L. Juran, "Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914038