prikaz prve stranice dokumenta Marketinška etika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinška etika

Mitrović, Nina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mitrović, N. (2021). Marketinška etika (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:084410

Mitrović, Nina. "Marketinška etika." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:084410

Mitrović, Nina. "Marketinška etika." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:084410

Mitrović, N. (2021). 'Marketinška etika', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:084410

Mitrović N. Marketinška etika [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 05.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:084410

N. Mitrović, "Marketinška etika", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:084410

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.