Brekalo, I. (2021). Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587200
Brekalo, Ivana. "Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587200
Brekalo, Ivana. "Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587200
Brekalo, I. (2021). 'Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587200
Brekalo I. Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587200
I. Brekalo, "Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587200