Važić, L. (2021). Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876
Važić, Luka. "Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876
Važić, Luka. "Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876
Važić, L. (2021). 'Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876
Važić L. Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876
L. Važić, "Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876