Muslimović, L. (2021). Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
Muslimović, Lejla. "Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
Muslimović, Lejla. "Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
Muslimović, L. (2021). 'Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
Muslimović L. Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 18.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
L. Muslimović, "Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975