Miškić, M. (2021). Uloga gastronomije u funkciji jačanja brenda turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:138350
Miškić, Monika. "Uloga gastronomije u funkciji jačanja brenda turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:138350
Miškić, Monika. "Uloga gastronomije u funkciji jačanja brenda turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:138350
Miškić, M. (2021). 'Uloga gastronomije u funkciji jačanja brenda turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:138350
Miškić M. Uloga gastronomije u funkciji jačanja brenda turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:138350
M. Miškić, "Uloga gastronomije u funkciji jačanja brenda turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:138350