Petrinec, P. (2021). Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793
Petrinec, Paula. "Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793
Petrinec, Paula. "Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793
Petrinec, P. (2021). 'Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793
Petrinec P. Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 12.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793
P. Petrinec, "Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793