prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji

Petrinec, Paula
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Petrinec, P. (2021). Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793

Petrinec, Paula. "Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793

Petrinec, Paula. "Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793

Petrinec, P. (2021). 'Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793

Petrinec P. Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793

P. Petrinec, "Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980793

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.