Stojisavljević, N. (2021). Dimenzije brenda i njihov utjecaj na emocionalnu povezanost s brendom (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:149390
Stojisavljević, Nikolina. "Dimenzije brenda i njihov utjecaj na emocionalnu povezanost s brendom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:149390
Stojisavljević, Nikolina. "Dimenzije brenda i njihov utjecaj na emocionalnu povezanost s brendom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:149390
Stojisavljević, N. (2021). 'Dimenzije brenda i njihov utjecaj na emocionalnu povezanost s brendom', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:149390
Stojisavljević N. Dimenzije brenda i njihov utjecaj na emocionalnu povezanost s brendom [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:149390
N. Stojisavljević, "Dimenzije brenda i njihov utjecaj na emocionalnu povezanost s brendom", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:149390