Sekulić, I. (2021). Utjecaj kvalitete korisničkog iskustva (UX user experience) na online prodaju u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:933636
Sekulić, Ira. "Utjecaj kvalitete korisničkog iskustva (UX user experience) na online prodaju u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:933636
Sekulić, Ira. "Utjecaj kvalitete korisničkog iskustva (UX user experience) na online prodaju u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:933636
Sekulić, I. (2021). 'Utjecaj kvalitete korisničkog iskustva (UX user experience) na online prodaju u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:933636
Sekulić I. Utjecaj kvalitete korisničkog iskustva (UX user experience) na online prodaju u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:933636
I. Sekulić, "Utjecaj kvalitete korisničkog iskustva (UX user experience) na online prodaju u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:933636