Dukarić, I. (2021). Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na SEM i SEO u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:032508
Dukarić, Ivana. "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na SEM i SEO u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:032508
Dukarić, Ivana. "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na SEM i SEO u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:032508
Dukarić, I. (2021). 'Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na SEM i SEO u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:032508
Dukarić I. Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na SEM i SEO u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:032508
I. Dukarić, "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na SEM i SEO u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:032508