Kurajica, P. (2021). Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja
generacije Z (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:783580
Kurajica, Petra. "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja
generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:783580
Kurajica, Petra. "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja
generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:783580
Kurajica, P. (2021). 'Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja
generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:783580
Kurajica P. Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja
generacije Z [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:783580
P. Kurajica, "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja
generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:783580