prikaz prve stranice dokumenta Standardi i kvaliteta poslovanja hotelskog domaćinstva u Kempinski Hotelu Berchtesgaden
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Standardi i kvaliteta poslovanja hotelskog domaćinstva u Kempinski Hotelu Berchtesgaden

Gegić, Marija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Gegić, M. (2021). Standardi i kvaliteta poslovanja hotelskog domaćinstva u Kempinski Hotelu Berchtesgaden (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:393697

Gegić, Marija. "Standardi i kvaliteta poslovanja hotelskog domaćinstva u Kempinski Hotelu Berchtesgaden." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:393697

Gegić, Marija. "Standardi i kvaliteta poslovanja hotelskog domaćinstva u Kempinski Hotelu Berchtesgaden." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:393697

Gegić, M. (2021). 'Standardi i kvaliteta poslovanja hotelskog domaćinstva u Kempinski Hotelu Berchtesgaden', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:393697

Gegić M. Standardi i kvaliteta poslovanja hotelskog domaćinstva u Kempinski Hotelu Berchtesgaden [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:393697

M. Gegić, "Standardi i kvaliteta poslovanja hotelskog domaćinstva u Kempinski Hotelu Berchtesgaden", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:393697

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.