Bojko, M. (2016). Utjecaj životnoga stila potrošača na sklonost kupovini (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:580452
Bojko, Manuela. "Utjecaj životnoga stila potrošača na sklonost kupovini." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:580452
Bojko, Manuela. "Utjecaj životnoga stila potrošača na sklonost kupovini." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:580452
Bojko, M. (2016). 'Utjecaj životnoga stila potrošača na sklonost kupovini', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:580452
Bojko M. Utjecaj životnoga stila potrošača na sklonost kupovini [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:580452
M. Bojko, "Utjecaj životnoga stila potrošača na sklonost kupovini", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:580452